شرایط و قوانین
– کلیه اساس فرایند کار فروشگاه گیم ریور مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و خریدار نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
– تمامی سفارشات توسط فروشگاه به صورت مستقیم در اکانت مشتری انجام می شود
– در صورتی که مشتری در خواست فعالسازی لایسنس محصول توسط خود داشته باشد فروشگاه هیچ مسئولیتی بابت مشکلاتی از قبیل به اشتباه فعال کردن و خراب شدن لایسنس ندارد
– محصولات اورجینال دارای نوسان قیمت لحظه ای می باشند ، حتما قبل از سفارش قیمت بروز از پشتیبان فروشگاه استعلام بگیرید
– در صورت بروز شدن قیمت قبل از فعالسازی ، مشتری باید ما به تفاوت قمیت بازی بپردازد
– حتما در ساخت حساب کاربری در سایت فروشگاه اطلاعات صحیح ( نام و نام خانوادگی به فارسی ، تلفن همراه ، ایمیل ) وارد کنید در غیر این صورت تا زمان اصلاح موارد سفارش انجام نمی شود
– قبل از خرید حتما بابت محصولی که می خواهید خریداری کنید تحقیق کنید ( نسبت به کشش سیستم کاربر برای اجرای بازی یا اپدیت ویندوز و …. ) در غیر این صورت مشئولیتی بر عهده فروشگاه نمی باشد
– حتما در زمان سفارش محصولات به ریجین مورد نیاز آن توجه کنید
– محدودیت سنی خریدار در جهت سفارش از سایت باید 18 سال باشد و خریدارنی که زیر سن قانونی هستند با هماهنگی خانواده خریداری کنند در صورت سفارش اشتباه هیچ مسولیتی بر عهده فروشگاه نمی باشد
– بدلیل تغییر سیاست لانچر ها و شرکت سازنده بازی ها
–هرگونه تغییر سیاستی از سمت پلتفرمهای بازی دست فروشگاه نبوده و اتفاقی اجتناب ناپذیر است لذا با این وجود فروشگاه در صورت بروز مشکل هرگونه پیگیری لازمه را انجام خواهد داد ولی اگر قوانینی از سمت پلتفرم مربوطه وضع شود که فروشگاه قادر به حل آن نباشد، فروشگاه گیم ریور کاملا سلب مسئولیت میباشد
– بعد از پرداخت سفارش خود را تایید کنید ، شماره سفارش و نام محصول به همراه نام خریدار برای پشتبان sms کنید ( شماره پشتیبان 09197784632 ) در غیر این صورت سفارش تا زمان تایید شما انجام نمی شود
– در زمان سفارش اکانت اشتراکی بازی ها توجه داشته باشید ، اکانت قانونی می باشد در صورت هر اتفاقی ( مانند بن شد ) مشتری موظف است هزینه کل اکانت بپردازد در عیر این صورت از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود
– برای فعال سازی اکانت های اشتراکی خریدار موظف است قبل خرید مشخصات سیستم خود را با سیستم مورد نیاز بازی مطابقت بدهد ، همچنین تمامی مشکلاتی که مربوط به سیستم خریدار می شود و مانع اجرای بازی می شود رفع مشکل برعهد خریدار می باشد در غیر این صورت فروشگاه مسئولیتی بر عهده نمیگیرد
– حتما به پلن های اکانت اشتراکی توجه کنید در صورتی که تعداد نصب مجدد های خریدار به اتمام برسد تمامی خدمات پشتیبانی از اکانت از جمله اپدیت بازی به پایان می رسد و خریدار باید پلن جدید سفارش دهد
– مشتری محترم موظف به صحبت با لحنی مناسب و شایسته میباشد، هرگونه توهین و رفتار نامناسب از سوی ایشان مساوی با عدم ارائه پشتیبانی به کاربر محترم و در شرایط حاد طرح شکایت از ایشان میباشد.
– در زمان سفارش خود دقت کنید در صورت اشتباه از سمت خریدار اگر محصول فعال شده باشد امکان برگشت وجه وجود ندارد ولی تا قبل از فعال سازی امکان برگشت وجه با کسر 30 درصد از مبلغ وجود دارد
– در صورت ساخت اکانت جدید برای فعالسازی محصولات خریدار موظف به ساخت ان می باشد ( در صورتی که خریدار درخواست ساخت اکانت داشته باشد با پرداخت 50.000 تومان کارمزد انجام می گردد)
– در صورت بروز هر گونه مشکل در تهیه محصولات فروشگاه گیم ریور حق خود میداند از فرصت ۱ تا 7 روزه جهت حل این مشکل استفاده بنماید
–مسئولیت عدم مطالعه قوانین، توضیحات درج شده برای هر محصول و عواقب آن بر عهدهی مشتری محترم میباشد و فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در این رابطه نداشته و هیچ ضرری را متحمل نمیشود
– توجه داشته باشید با انجام سفارش و پرداخت با کلیه قوانین فروشگاه را قبول کرده اید .